Freeride 154/165

Fra 195 900,-

BOLDLY BENDING THE LIMITS

Med en umettelig appetitt på dramatiske dråper, stor luft og et uslokkelig ønske om å gå større enn forrige gang, er 2020 Freeride 154/165 der for dem som bøyer realitetene i snøscooter-verdenen. Tilgjengelig med E-TEC SHOT-starter

FLERE KREFTER DU KAN FØLE
Bransjens mest ytelsessterke 2-taktsmotor.* Den pumper ut 10 flere hestekrefter (165 hk) enn forgjengeren, men dens reaksjonsvillige egenskaper er det som virkelig imponerer. Med den nye pDrive primærclutchen, har den 30% raskere respons enn 800R E-TEC, noe som øyeblikkelig gir deg den kontrollen du forventer.
*Hk målt ved intern dynotest under optimale forhold for 2-taktsmotorer.

DEN ENKLESTE STARTEN
Starting ved å trykke på en knapp og nesten ingen ekstra vekt. Etter den første starten med snor, lader motoren en kraftig kondensator. Ved å trykke på SHOT-knappen på styret ved etterfølgende starter, benyttes energi som er lagret av den effektive kondensatoren og omdanner magnetoen til en elektrisk motor som roterer svinghjulet, og ved hjelp av E-TEC-teknologien starter motoren. Fjerner nesten 9 kg vekt sammenlignet med elektrisk start. SHOT-starting er kun mulig med avansert Ski-Doo E-TEC-teknologi.

NESTE GENERASJON AV EN LEGENDE
4. generasjon REV-plattform er skapt rundt aktive løypekjørere med en smal og kompakt pakke som gir føreren mer bevegelsesfrihet og styring på snøscooteren. Mer sentralisert masse (spesielt side-til-side), lett vekt og bransjeledende fjæring gjør denne snøscooteren ultra-responsvillig.

RASK, EFFEKTIV, ENKEL
En betydelig faktor i hurtigheten ved REV-snøscootere er den nye pDrive-variatoren. Raske og friksjonsfrie doble ruller overfører dreiemomentet i stedet for tradisjonelle skyveknapper på denne 100% nye clutchen. Den store rullene med nålepakninger, brede svinghjul og aksel-på-aksel-design sørger for smidig drift og lang levetid. Ultraresponsive skifter, imponerende og konsistente omdr./min og 1,3 kg lettere enn TRA VII.

KEEP COOL
Ventilasjon i sidepanelene forbedrer luftstrømmen til drivkomponentene og bidrar til optimale ytelser.

PRO-LEVEL STØTDEMPERE
Disse støtdemperne er standard på MXZx 600RS racing-snøscooter - du kan føle deg trygg på at de er svært solide og velegnede for kontroll i utfordrende forhold. Ekstern beholderdesign sørger for ytelsene, og de kan ombygges og utstyres med nye ventiler. Easy Adjust kompresjonsdemping krever ikke noe verktøy; tilbakeslags-justeringer er også standard.

DESIGNET FOR KJØRING I FJELLET
Vi forbedret designet på fjellsnøscooteren for å oppnå enklere og mer forutsigbare egenskaper under alle forhold. De smale karosseripanelene, bunnpannen, tunnelen og fotbrettene er konstruert for optimal samhandling og manøvrering på snøen i fjellet. En åpen tunnel-ende eliminerer etterslep.

SIKKER PÅ FOTEN
Snøen passerer enkelt gjennom et kraftig gitterbrett som sørger for at fothvilerne gir godt grep. Flatere fotstilling gir komfort og kontroll. 20 mm høyere enn REV-XM. (kun X-pakken)

SKJÆRER SEG GJENNOM SNØEN
tMotion beveger seg inni tunnelen, noe som gjør det enklere å håndtere snøscooteren. Dette skyldes et kuleledd som befinner i det midtre hengslet mellom bakre arm og delte, flate fremre armer. Svært progressive bevegelsesforhold gjør kjøring i løyper enda mer komfortabelt

PRESISJONSBYGGET FRONT
Presise og forutsigbare kjøreegenskaper og enestående absorbering av humper, selv under krevende forhold, med avansert frontfjæring med A-armer av ulik lengde.