Freeride 146 850 E-TEC

Fra 181 100,-

MIDDELS STØRRELSE, MYE MORO

Den nye Freeride 146-snøscooterens hurtighet gjør den svært allsidig, med appell til dem som ønsker å skyve på egne grenser i en rekke typer terreng og snøforhold.
 
FLERE KREFTER DU KAN FØLE
"Den mest kraftfulle 2-taktsmotoren på markedet*. Den pumper ut 10 flere hestekrefter (165 Hk) enn sin forgjenger, men dens responsvillige egenskaper er det som virkelig imponerer. Med den nye pDrive primærvariatoren, har den 30% raskere respons* enn 800R E-TEC, noe som gir øyeblikkelig kontroll.
*Observert hestekrefter målt ved intern dynotest under optimale forhold for totaktsmotorer."
 
RASK, EFFEKTIV, ENKEL
Den her helt nye variatoren overfører vrimomentet via friksjonsfrie doble ruller i stedet for tradisjonelle glideknaster. De overdimensjonerte rullene med nållager, brede sentrifugalvekter og konstruksjon med direkte drivning gir myk drift og lang levetid. Ultra-responsiv giring, imponerende turtallsrespons, lav vekt og 1,3 kg lettare enn TRA VII.
 
NESTE GENERASJON AV EN LEGENDE
Skapt med Rotax 850 E-TEC motor for å være den ultimate snøscooteren ved løypekjøring. 4. generasjon REV-plattform er skapt rundt aktive løypekjørere med en smal og kompakt pakke som gir føreren mer bevegelsesfrihet og styring på snøscooteren. Mer sentralisert masse (spesielt side-til-side), lettere vekt og bransjeledende fjæring gjør denne snøscooteren ultra-responsvillig.
 
PRO-LEVEL STØTDEMPERE
Disse støtdemperne er standard på MXZx 600RS racing-snøscooter - du kan føle deg trygg på at de er svært solide og velegnede for kontroll i utfordrende forhold. Ekstern beholderdesign sørger for ytelsene, og de kan ombygges og utstyres med nye ventiler. Easy Adjust kompresjonsdemping krever ikke noe verktøy; tilbakeslags-justeringer er også standard.
 
PLASS TIL BEVEGELSE
De er designet for aktiv kjøring i stående stilling og er flatere i nesten hele lengden, bredere og sterkere. Tykkere aluminiumsplater (3 mm mot 1,8 mm), pluss forsterkninger foran og bak som tåler harde landinger.
 
PRESISJONSBYGGET FRONT
Tilsvarende geometri og design som den stabile og presise RAS 2, optimalisert for Gen4 REV plattform med 25 mm ekstra fjæringsvei og 3,2 kg lettere. Enda mer presis med rammestyring som eliminerer all dumpstyring.
 
SKJÆRER SEG GJENNOM SNØEN
tMotion beveger seg inni tunnelen, noe som gjør det enklere å håndtere snøscooteren. Dette skyldes et kuleledd som befinner i det midtre hengslet mellom bakre arm og delte, flate fremre armer. Svært progressive bevegelsesforhold gjør kjøring i løyper enda mer komfortabelt.