Renegade Backcountry X 850 E-TEC

Fra 168 300,-

EN PREMIUM 50/50 CROSSOVER

Totalt revidert for 2018 med REV generasjon 4-plattform og kraftig Rotax 850 E-TEC-motor er Renegade Backcountry en premium 50/50 snøscooter. Den kombinerer presise egenskaper i løypa med hurtig og uanstrengt manøvrering i terrenget.

FLERE KREFTER DU KAN FØLE
Den mest kraftfulle 2-taktsmotoren på markedet*. Den pumper ut 10 flere hestekrefter (165 Hk) enn sin forgjenger, men dens responsvillige egenskaper er det som virkelig imponerer. Med den nye pDrive primærvariatoren, har den 30% raskere respons* enn 800R E-TEC, noe som gir øyeblikkelig kontroll.
*Observert hestekrefter målt ved intern dynotest under optimale forhold for totaktsmotorer.

RASK, EFFEKTIV, ENKEL
Den helt nye variatoren overfører vrimomentet via friksjonsfrie doble ruller i stedet for tradisjonelle glideknaster. De overdimensjonerte rullene med nållager, brede sentrifugalvekter og konstruksjon med direkte drivning gir myk drift og lang levetid. Ultra-responsiv giring, imponerende turtallsrespons, lav vekt og 1,3 kg lettere enn TRA VII.

NESTE GENERASJON AV EN LEGENDE
Skapt med Rotax 850 E-TEC motor for å være den ultimate snøscooteren ved løypekjøring. 4. generasjon REV-plattform er skapt rundt aktive løypekjørere med en smal og kompakt pakke som gir føreren mer bevegelsesfrihet og styring på snøscooteren. Mer sentralisert masse (spesielt side-til-side), lettere vekt og bransjeledende fjæring gjør denne snøscooteren ultra-responsvillig.

CROSSOVER KONTROLL OG EGENSKAPER
Den crossover-spesifikke fjæringen er en kombinasjon av de beste egenskapene fra rMotion og tMotion og sørger for trygge og hurtige egenskaper i svinger og frikjøring - som stiv front og bakre armer med førsteklasses vektoverføring. I likhet med den siste generasjonen av Ski-Doo fjæring bak, har den også en stigende bevegelsesgrad som sørger for enestående kontroll og komfort. Spissede skinner bak betyr bedre svingegenskaper, høyere hastighet og god utnyttelse av drivstoffet.

PRESISJONSBYGGET FRONT
Tilsvarende geometri og design som den stabile og presise RAS 2, optimalisert for Gen4 REV plattform med 25 mm ekstra fjæringsvei og 3,2 kg lettere. Enda mer presis med rammestyring som eliminerer all dumpstyring.

RACING-EGENSKAPER
Racingdempere av aluminium med justering av kompresjonsdemping uten behov for verktøy. Design som kan bygges om/ventil som kan skiftes.